Empower Women

  • infojpw@jpw.gov.my
.

Borang Maklum Balas

CIO
<input="type" placeholder="Carian Utama">
Advanced Search Function

Client Charter Achievement

Piagam Pelanggan Jabatan Pembangunan Wanita (JPW) Bagi Tahun 2019 Sehingga Kini


Bil. PIAGAM PELANGGAN
1
Memaklumkan status permohonan Bantuan Khas Perbendaharaan dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja dari tarikh kelulusan Pegawai Pengawal
2
Memberi maklumbalas bagi setiap aduan/kes yang dirujuk dalam tempoh tiga (3) hari bekerja iaitu dari tarikh aduan diterima oleh Jabatan
3
Memberi layanan perkhidmatan kaunter dalam tempoh sepuluh (10) minit dari tempoh pendaftaran
4
Melaksanakan program latihan pembangunan wanita untuk kumpulan sasar dalam tempoh tiga puluh (30) hari bekerja dari tarikh kelulusan
5
Mengeluarkan Surat Makluman dalam tempoh lima (5) hari selepas Surat Perjanjian lengkap diterima
Image

© DISCLAIMER : Department of Women's Development are not responsible for the loss of damage by using any information from this website.

Image
000864167
Today: 229
Yesterday: 244
This Week: 473
This Month: 546
Total: 864,167
  • Tarikh kemaskini : 14 November 2024.
+ 603-8000 8000
infojpw@jpw.gov.my

The Ministry of Women, Family and Community Development, Aras 23,25 dan 28, No.55, Persiaran Perdana, Presint 4, 62100 Putrajaya, Malaysia.